vrijdag 2 november 2012

The Ultimate Wishlist

Er zijn een aantal dingen/producten/items die ik al een hele tijd wil hebben maar nog steeds niet heb gekocht om verschillende reden. Een soort van 'Ultimate Wishlist'. Nummer 2, 3 en 4 zie ik in de nabije toekomst nog niet zo snel gebeuren. Nummer één is een kwasten set van Sigma. De laatste tijd ben ik wat meer met beauty bezig en daarbij is een goeie kwasten set natuurlijk handig. Deze van Sigma is ecologisch en dat vind ik ook wel een leuk detail er aan. Daarnaast is hij niet eens zo duur, €25. Nummer twee is een Ipad 2. Een Ipad wil ik nu nog niet omdat ik hem denk ik op dit moment niet eens zo veel zou gebruiken. Als ik een baan heb waarbij ik veel moet reizen lijkt het me wel erg handig. Nummer 3 is echt mijn grote liefde. De tas van Vlieger en van Dam die ik al een hele tijd ontzettend mooi vind. Ik vind hem ook helemaal bij me passen. Helaas kost hij €339 en dat is voor mij echt te veel. Nummer 4 is misschien wel de meest bekende blush ter wereld en erg gewild, Nars Orgasm. Helaas wordt hij in Nederland niet verkocht. Je kan hem bestellen via webshops maar ik vind het leuker om een blush in een winkel te kopen omdat ik zo ook kan zien of hij wat matcht met mijn huidskleur. Nummertje vijf is een jurk die ik aan de ene kant geweldig vind (studds!) en aan de andere kant weer niet (hij is zo lang!). Ik twijfel al een tijdje en denk dat dit toch niet mijn ultieme jurk is. Ik denk dat als ik deze jurk zou kopen het ook meer een impulsieve aankoop zou zijn. Gelukkig is mijn maat de hele tijd not available. Wat is jou ultieme wishlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten