vrijdag 9 november 2012

My favorite styleicons

Inspiratie voor kleding haal ik voornamelijk van het internet. Leuke blogs en ook youtube filmpjes bieden een briljante uitkomst voor de dagen wanneer ik even niet weet wat ik moet dragen. Ook mijn iets te grote tijdschriften verzameling biedt hierin voldoende uitkomst. Daarnaast is de televisie ook een uitstekend medium om inspiratie op te doen. Vooral MTV semi-reality series zoals The Hills en The City hadden een paar meiden die zich geweldig kleden in de hoofdrollen. Vooral de stijl van Lauren Conrad en Olivia Palermo vond ik geweldig. Allebei kleden ze zich ontzettend goed. Veel celebrities kleden zich vaak toch wel ietsje te bloot naar mijn menig, en dat doen deze twee meiden niet. De stijl van Olivia en Lauren is best chique en gekleed. Iets waar ik zelf ook van hou. Daarnaast hou ik ook wel van de grungy stijl. Bikerboots, leer en donker groene leger parka's vind ik ook helemaal geweldig. Bij die stijl horen natuurlijk een heel ander soort stijliconen. Kijk dus mee naar mijn favorieten!

Lauren Conrad is één van mijn favoriete stijliconen. Haar stijl vind ik altijd ontzettend mooi. Ook in de tv series Laguna Beach en The Hills was zij altijd mijn favoriet. Tegenwoordig schrijft ze boeken, ook over stijl en beauty. En plaatst ze veel op haar eigen websites, The Beauty Department en LaurenConrad.com.

Olivia Palermo was de bitch in de tv serie the City. Ook ik kon haar niet uitstaan. Wel vond ik haar altijd de best geklede persoon van de show. Ik vind de jasjes die ze altijd draagt ontzettend mooi. Ook Olivia is actief op het internet. Haar website is Olivia Palermo.

The Olsen Twins, wie kent ze nou niet? Toen ik op de middelbare school zat, en een jaar of twaalf dertien was, kocht ik ontzettend veel dvd's van de meiden. Daarna werd het een beetje stil rondom de film carrière van de meiden omdat ze zich gingen focussen op de mode. Verschillende succesvolle kledinglijnen staan al op hun naam. Hun eigen stijl is best wel grungy en oversized. Nu ben ik niet zo van de oversized kleding, maar vind de grungy looks van de meiden wel geweldig.

Kelly Osbourne ken ik als de chubby dochter van Ozzy. Al een aantal jaren geleden had de familie Osbourne een eigen reality serie op MTV. Op dat moment vond ik haar echt helemaal niks. Ongeveer een jaar geleden is dat helemaal veranderd. Kelly is tegenwoordig fantastisch gekleed. Vooral op rode lopers vind ik haar mooi in de meest prachtige jurken.

Alexa Chung vind ik altijd heel erg casual gekleed. Vooral de jurkjes die ze draagt vind ik geweldig. Haar tv-serie It's on with Alexa Chung vond ik ook erg leuk. Hierin interviewde ze verschillende beroemdheden. Ook haar make-up en accessoires vind ik altijd erg geslaagd.

Kate Moss is toch wel het über model. Hoewel ze wel eens betrapt is met drugs, foute vriendjes heeft gehad en ongegeneerd door de modder walst vind ik haar stijl erg leuk. Vooral haar outfits op festivals met rock shirts en hunterboots, I love it!
Kate Bosworth vind ik ook zowel op de rode loper als casual altijd ontzettend mooi. Ook haar festival outfitjes vind ik geweldig. Zo hebben jullie haar al voorbij zien komen in dit artikel over Coachella. 

Wie is/zijn jullie stijliconen?
Je kan me volgen op: Twitter | Bloglovin | GFC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten