maandag 19 november 2012

Spring met Nike de lente in.

Terwijl wij net een beetje wennen aan de kou komt Nike al weer met een collectie voor aankomende lente/zomer. Het lookbook van de collectie vind ik erg gaaf. De modellen springen en vliegen in de lucht. Ik moet wel toegeven dat ik a-sportief ben. Sporten vind ik niet leuk en l.o/gym vond ik altijd vreselijk toen ik op school zat. Ik heb wel op sporten gezeten maar deed dat meer voor de gezelligheid. Wat ik ook wel leuk vond was het kopen van nieuwe sportkleding. Als ik er nu op terug denk hadden wij ook te maken met trends op het gebied van sportkleding. Droegen we als meisjes op de basisschool nog korte broeken was het op de middelbare school hip om een lange broek aan te hebben tijdens gym. Liefst van een bekend merk, die van mij was geloof ik van Adidas net zoals vele anderen. Bij het nieuwe lookbook van Nike zie ik ook wat trends terug komen. Denk maar eens aan felle kleurtjes! Zowel de schoenen als kledingstukken zijn voorzien van een aantal vrolijke zomerse kleurtjes. Daarnaast zitten er ook een paar basic stukken bij die verkrijgbaar zijn in het zwart en grijs. Zo kan je dus eindeloos leuke combinaties maken. Klik op lees meer om het lookbook te bekijken!















Wat vind jij van de nieuwe collectie van Nike?
Je kan me volgen op: Twitter | Bloglovin | GFC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten