zondag 18 november 2012

Instagramming 4#

Het is weer tijd voor een nieuwe Instagramming. Deze keer gaat instagramming over de afgelopen 3 weken. Normaal komt er elke twee weken een instagramming online maar doordat ik toetsweek had en erg weinig foto's heb gemaakt deze keer dus een instagramming van de afgelopen 3 weken. In de toetsweek had ik 3 toetsen waarvan ik van twee toetsen al weet dat ik ze heb gehaald. Gelukkig! Alleen van het vak  bedrijfseconomie, het vak waar ik slechter dan slecht in ben weet ik het cijfer nog niet. Toen de toetsweek voorbij was heb ik dit samen met een vriendin 'gevierd' door het kijken van films en het eten van allemaal ongezonde dingen. Wat ik trouwens ook erg jammer vind is dat het nu echt winter aan het worden is. Wat is het soms toch koud! Ik kan niet wachten totdat het weer zomer is.  Wat ik dan wel weer erg leuk aan de winter vind ik de december maand. Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw komen steeds dichterbij. Ook in de winkels zijn ze hier al druk me bezig. Ik heb al een aantal hele leuke kerst-accessoires gespot voor in huis en in de kerstboom natuurlijk. Eerst ga ik nog wel even genieten van de Sinterklaas tijd en al de lekkernijen die dit met zich mee brengt!

1. Ringo is mijn persoonlijke wekker. Nu hij ouder wordt wil hij altijd bij iemand zijn en als ik alleen thuis ben komt hij me altijd uit bed halen! 2. Blech, toetsweek. Bedrijfseconomie haat ik en dat moest ik helaas ook leren. Wel onder het genot van speculaas en thee! 3. De toetsweek is voorbij en dat vierden we met chips, pepernoten, rosé bier en The Devil Wears Prada. 4. Daarna hebben we nog The Help gekeken, één van mijn favoriete films. 
5. Pizza, oooh pizza! 6. Financieel plan college, ik snap der niks van. Gelukkig mijn groepsleden wel.
  7. Deze  dustplug van e-bay kwam binnen. Ik vind hem erg leuk voor op mijn mobiel. 8. Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben zijn er de laatste tijd weinig artikelen online gekomen. Dit komt doordat ik zo ontzettend inspiratieloos ben! Ik bedacht me dat ik maar wat ideeën uit tijdschriften op moest. 
9. Ik mis de zomer. Ik hou niet zo van de kou en de mist! Zeker niet als ik weg moet op de fiets. 10. Kerst in de Bijenkorf. Veel felle kleurtjes, het roze vind ik zelf wel erg leuk! 11. Toy Toy is een winkel in Groningen waar ze altijd erg leuke prullaria verkopen. Mijn favorieten waren deze papegaai en eendjes voor in de kerstboom! 12. Blond Amsterdam vind ik erg leuk. Ik zag ook dat ze nu speciaal voor Sinterklaas mokken hebben met natuurlijk Sinterklaas en ook zwarte pieten! 

Hoe was jullie week?
Je kan me volgen op: Twitter | Bloglovin | GFC


Geen opmerkingen:

Een reactie posten