zaterdag 17 november 2012

De stijl van: Kristen Stewart

In het dagelijks leven een gewone meid van 22 jaar oud, op het witte doek vaak een vampier.Kristen Stewart, op de een of andere manier vind ik haar erg interessant op het gebied van mode & stijl. Elke keer als ik paparazzi foto's van haar zie ziet ze er erg stoer uit en heeft ze niet echt een vrouwelijke stijl. Terwijl ze als ze op de rode loper staat ineens veranderd in een vamp. Het past misschien wel bij haar persoonlijkheid lievig met een rebels randje. Kwam ze eerder wel eens in een jeans naar een rode loper feestje, trekt ze nu de meest glamoureuze jurken aan. Haar dagelijkse stijl die vooral te zien is op de vele paparazzi foto's die van haar worden gemaakt vind ik ook altijd erg leuk. De ene keer dat een shirt een andere keer vind ik een jasje die ze draagt weer helemaal geweldig. Haar dagelijkse stijl is vrij lay-back. Niet te veel poespas. Liever sneakers dan hakken. Kristen is trouwens ook het nieuwe gezicht van Balenciaga, voor de geur Florabotanica, die wordt beschreven als bloemig en mysterieus. Ik vind Kristen daar wel goed bij passen.  Lees trouwens verder om outfits te bekijken die op Kristen haar stijl zijn geïnspireerd!

Hier een paar outfits die geïnspireerd zijn op outfits van Kristen.


Wat vind jij van de stijl van Kristen?
Je kan me volgen op: Twitter | Bloglovin | GFC


Geen opmerkingen:

Een reactie posten