zondag 21 oktober 2012

Winterjassen

Ik ben op zoek naar een nieuwe winterjas. Mijn oude verliest constant al zijn knopen, iets wat niet zo handig is. Daarnaast draag ik hem al een paar jaar en is hij dus nodig aan vervanging toe! Op dit moment zit ik nog in de zoek-fase. Ik heb een aantal leuke jassen gespot, een paar ongelofelijk boven mijn budget en een paar die perfect zijn qua budget. Ik ben ook nog niet helemaal zeker over de kleur jas die ik wil. Kies ik voor safe, zwart, of voor donkerrood of donkergroen? Mijn laatste jas was van de H&M en hij beviel goed, behalve dus dat de knopen er ontzettend snel en vaak af vielen. Zelfs als ik ze er op nieuw op naaide vielen ze er af. Erg jammer omdat hij wel heel erg mooi was. Voor nu zou ik dan ook een liever een jas willen met een rits. Uit het lijstje dat ik hieronder heb gemaakt is de donker rode jas van de Vero Moda mijn favoriet. De kleur en het nep bont vind ik erg leuk. Daarnaast bevalt de prijs me ook wel! Ook de donkergroene van ChatCwin vind ik erg mooi. Ik denk dat deze echt heel erg dicht bij mijn beeld komt van de perfecte winterjas. Jammer dat de jas bijna duizend euro is! Al de andere jassen vind ik ook erg mooi. De zwarte jas van de H&M is een dons jack en die lijkt me ontzettend warm. In ieder geval ben ik denk ik nog wel even op zoek naar mijn perfecte winterjas. Hebben jullie al een winterjas? Of gebruiken jullie die van vorig jaar?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten