zaterdag 20 oktober 2012

Hema Beauty

Zoals jullie misschien wel op andere blogs hebben gelezen is Amsterdam een Hema rijker. Een bijzondere Hema want er worden alleen maar beauty producten verkocht. De producten die er verkocht worden zijn ook de producten die je in een reguliere Hema vind. Alleen is het complete assortiment hier aanwezig. Bij onze Hema zijn bijvoorbeeld niet alle soorten en kleuren nagellak te koop, hier dus wel! Toen ik gisteren weer een bezoekje bracht aan Amsterdam moest ik dus zeker even kijken bij deze bijzondere Hema. Het pand waarin deze Hema zich heeft gevestigd is klein. Toch hebben ze hun best gedaan het groter te laten lijken, alles is van binnen erg georganiseerd en clean. Echt heel erg mooi. De nagellakjes zijn ook helemaal geordend op kleur en er is nergens een leeg vakje, alles wordt weer bijgevuld. Natuurlijk kon ik de winkel niet met lege handen vertalen. Mijn wenkbrauwpotlood was ik kwijt dus die moest sowieso vervangen worden. Daarnaast zag ik op Misslipgloss een post over de opening en daarin zag ik een geweldig blush die ik gewoon moest hebben. Ook kon ik de winkel niet verlaten met een leuk lakje.

Zoals ik al zei heb ik een blush, wenkbrauw potlood en een nagellak gekocht. Ik ben echt helemaal verliefd op de blush! Het patroontje vind ik echt helemaal geweldig. Ik ben bijna bang om hem zometeen te gebruiken omdat dan het patroontje weg zal gaan. Het wenkbrauwpotlood is trouwens donker bruin, eigenlijk heb ik het niet echt nodig maar ik vind volle wenkbrauwen altijd mooier staan. De nagellak is mijn nieuwe liefde. Opgedroogd is het trouwens wel anders dan in het potje, het is donkerder maar nog steeds mooi.
Een close-up shot van de blush. Wat is het toch een beauty. Roze met shimmer. En dan ook nog de geweldige details. Ja, dit is echte liefde. Erg leuk als afwisseling bij mijn andere blush.

Een swatch van de nagellak kan ik helaas niet maken. Ik heb namelijk net mijn nagels afgebeten... stom hé!

Van de opening is ook een leuk filmpje gemaakt, waardoor je zelf ook een beter beeld van de winkel kan krijgen.

Wat vind jij van de Hema Beauty?

                                                             Je kan me volgen via Twitter | Bloglovin | GFC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten