dinsdag 23 oktober 2012

Liebster Award



Via verschillende blogs heb ik de Liebster Award gekregen. Een internationale tag met allemaal vragen. Voor vandaag leek het me wel leuk om deze met jullie te delen. Aan het einde hoor ik mensen te nomineren om ook deze tag te doen op zijn of haar blog. Dit ga ik zelf niet doen. Iedereen is gewoon vrij om deze tag over te nemen. Aan deze tag zitten de volgende regels. Aan regel 1 voldoe ik al niet, haha!
This award/tag has a few easy rules
  • You need to give this award towards 11 other bloggers.
  • You have to tell 11 things about yourself
  • You need to answer the 11 questions the other have written for you
  • You need to think of 11 new questions
De vragen die gesteld worden zijn trouwens in het engels, zelf beantwoord ik ze in het Nederlands!


11 dingen over mij/ mijn blog:
  1. Ik ha dy leaf betekent in het Nederlands Ik heb je lief
  2. Ik woon in een dorpje dicht bij Dokkum
  3. Ik studeer Bedrijfskunde - MER op de NHL in Leeuwarden
  4. Bijna niemand weet dat ik een blog heb, naast mijn ouders en 1 vriendin
  5. Ik studeer bedrijfskunde maar eigenlijk wil ik later liever iets met schrijven doen.
  6. Ik haat het om in een tijdschrift te knippen, de mijne bewaar ik dan ook allemaal heel erg netjes op een stapeltje
  7. Ik heb tot nu toe alle Nederlandse Vogue's gekocht en dat is een maandelijks ritueel geworden
  8. De laatste tijd maak ik foto's met mijn zusjes spiegelreflex camera
  9. Ik roep al jaren dat ik met een rijke miljonair wil trouwen, helaas heb ik hem nog steeds niet gevonden
  10. Ik vind groenten veel en veel lekkerder dan vlees, zelfs spruitjes, dat is één van mijn favorieten!
  11. Drinken waar prik in zit vind ik echt heel erg vies, net zoals de meeste alcoholische dranken trouwens. Doe mij maar water of thee!
Breakfast

De vragen van DennaMichelle:
What do you think about these kind of awards?
Aan de ene kant vind ik ze wel leuk en aan de andere kant weer niet. Meestal sla ik zelf altijd van deze awards over als ik op een blog kijk. Deze vind ik wel leuk omdat er vragen in staan van andere bloggers.  
Why did you start blogging?
Ik ben gestart met bloggen omdat ik zelf al heel erg veel blogs volgde. Mijn eerste blog begon ik ergens in 2009 of zo. Maar ik hiel bloggen nooit zo lang vol. In Februari ben ik met Ik ha dy leaf begonnen en later heb ik voor 1 euro een .nl domein gekocht. Hieraan heb ik mijn blog gekoppeld. Dit helpt ook wel mee om wat vaker te bloggen. 
What is your favourite designer?
Uhmm... moeilijke vraag. Ik denk niet dat ik echt een favoriete designer heb.
Who is your style icon?
Ik heb niet echt een bepaald stijlicoon, ik lees veel blogs waar ik inspiratie vandaan haal. Daarnaast haal ik inspiratie uit tijdschriften. Mary Kate en Ashley Olsen vind ik er vaak wel leuk uit zien maar ook stijliconen van vroeger zoals Jackie Kennedy en Brigitte Bardot vind ik inspirerend.
What item in your closet do you like the most?
Ik draag eigenlijk elke dag een spijkerbroek dus mijn spijkerbroeken zijn wel de kledingstuk(en) die ik het leukste vind.
Jewellery or no jewellery?
Geen sieraden, ik draag ze echt nauwelijks. Ik koop ze wel eens maar dan belanden ze al snel ergens in een laatje.
What is your favourite movie?
The Help vond ik echt een geweldige film met een hele sterke cast en een erg mooi verhaal.
Do you prefer gold or silver?
Goud vind ik persoonlijk het aller mooiste.
If you had to describe yourself in 3 words what would you say?
Sociaal, nuchter en zorgzaam
What would your speech be if you won something grand?
Heeeeeeeeeeeeeel erg bedankt! 
Who are your favourite bloggers?
De laatste tijd lees ik vooral veel deze blog. Ik vind haar foto's altijd heel erg mooi en inspirerend.
 //
Mijn vragen aan jullie:
  1. Waarom zijn jullie begonnen met bloggen?
  2. Wie weten er allemaal van jou blog? (familie, vrienden)
  3. Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
  4. Wat wil je met je blog bereiken?
  5. Waar haal je je inspiratie vandaan?
  6. Wat wil je later worden en waarom?
  7. Tegen welke bloggers kijk je op?
  8. Wat is je lievelingseten?
  9. Hoeveel tijd per week spendeer je aan je blog?
  10. Wat is/ was je favoriete schoolvak?
  11. Welk beauty product kan je niet zonder?

Jullie zijn vrij om deze tag over te nemen! 

Je kan me volgen via Twitter | Bloglovin | GFC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten