woensdag 17 oktober 2012

The Bedroom Diaries

Roomtours behoren tot mijn favoriete youtube filmpjes. Ik vind het altijd ontzettend leuk om te kijken wat voor spulletjes iedereen in zijn of haar kamer heeft. Daarnaast doe ik ook altijd veel ideeën op voor mijn eigen slaapkamer. Vooral als er spulletjes bij zitten van de Ikea. Echt één van mijn favoriete winkels als het gaat om slaapkamer decoratie aankopen. Veel van mijn kamer komt dan ook bij de Ikea vandaan. Daarnaast zijn er ook spulletjes die uit kleine woonwinkels komen en uit antiekwinkels. Mijn meest favoriete onderdeel van mijn slaapkamer moet toch wel mijn bed zijn. Van de Ikea. Ik kan er uren in en op doorbrengen. Mijn nachttafeltje is ook van de Ikea en helemaal in de stijl van mijn bed. Wat ik wel erg jammer vindt is dat hij geen laatjes heeft, waardoor ik er maar weinig in kan opbergen. Gelukkig helpt een leuk mandje daar mij nu mee. Mijn grote spiegel is juist bij andere mensen weer een favoriet. Al mijn vriendinnen gaan eerst bij mijn spiegels staan om te kijken of hun haar wel goed zit, haha. Ja, je kan wel zeggen dat ik blij ben met mijn slaapkamer. Ik heb voor deze mini roomtour trouwens wel alleen de delen laten zien die nog een beetje netsjes waren. Je wil mijn bureau niet zien. Boeken, snoertjes, papieren, pennen, wattenschijfjes en nog veel meer rommel. Als ik dat en mijn kledingkast eens heb opgeruimd laat ik jullie mijn volledige kamer zien. Voor nu een mini tour!







   Je kan me volgen via Twitter | Bloglovin | GFC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten