dinsdag 16 oktober 2012

Inspirerende teksten

Ik houd er van, mooie teksten, inspirerende quotes en prachtige afbeeldingen. Ik sla ze altijd op en vooral pinterest en weheartit blijken hiervoor bij mij echt een uitkomst te zijn. Had ik vroeger zo de schijfruimte van mijn laptop vol met honderden afbeeldingen, sla ik ze nu juist gewoon op bij de genoemde websites. Wat een handigheid! Daarnaast vind ik het een erg leuk werkje zeker tijdens een ontzettend saai en lang draderig college. Dan pak ik even mijn mobiel er bij om door een paar afbeeldingen te bladeren en mooie quotes te lezen.  Helaas kan dit alleen bij mij nog maar via de app van pinterest omdat weheartit alleen een app heeft voor iphones en ipad. En ja, die heb ik niet tot mijn beschikken. So Andriod it is.  Was ik vroeger echt iemand die veel afbeeldingen heartte, ben ik nu iemand die veel aan het pinnen is.De laatste tijd ben ik vooral bezig geweest met het verzamelen van mooie teksten en inspirerende quotes. Vooral pinterest vind ik hierin geweldig. Ik hoef het woord quote maar in te typen en vind zo meteen allemaal pins maar ook borden van personen vol met inspirerende gezegden. Super fijn en super handig. Voor vandaag leek het me dan ook leuk om mijn favorieten met jullie te delen. Plaats ook vooral even jullie accounts van zowel pinterest en weheartit in de comments! 


(:
;-)

love this
 The Notebook...Oh The Notebook.
ever.
big dreams <3

Wat zijn jou favoriete quotes/ mooie zinnen? En wat zijn jullie weheartit en pinterest pagina's?

                                                               Je kan me volgen via Twitter | Bloglovin | GFC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten