donderdag 18 oktober 2012

H&M × Maison Martin Margiela

H&M heeft weer een designer gestrikt die een collectie gaat maken voor de bekende Zweedse modeketen. Maison Martin Margiela it is, en hiervan zag ik gisteren het lookbook van verschijnen op verschillende blogs.  Martin Margiela is Belgisch, iets wat ik dan weer een leuk detail vind van deze collectie. Onze zuider buren die voor de bekende zweden een collectie mag ontwerpen. Margiela staat bekend om zijn avantgardische stijl en dat zie je dan ook terug in deze collectie. Is het mijn smaak? Nee, absoluut niet. Ik heb eigenlijk helemaal niks leuks gezien wat ik wel zou dragen. De kleding is denk ik ook meer voor een ander publiek bedoelt dan mijzelf. Ik moet het meer hebben van de praktische designs. Een warme gebreiden trui in een vrolijke kleur en een jeans. Dat vind je in deze collectie zeker niet terug. Wat ik dan wel weer heel erg leuk vind zijn de plexi wedge boots. Jep, laarzen met een hak van plexi glas. Ik vind ze cool, jammer dat de prijs hiervan wel weer veel ( en veelste veel) voor mij is. Omgerekend zouden die laarzen ongeveer €304, 12 kosten! Auch, met een beetje pijn zal ik ze aan me voorbij moeten laten gaan. Ook zag ik een super leuke gitaar tas bij de mannenafdeling. Helaas hing ook hier een duur prijskaartje aan. Voor mij is het in ieder geval duidelijk, ik zal niks van deze collectie in mijn mandje gooien. Wat doen jullie?

H&M MMM

H&M MMM

H&M MMM

H&M MMM

H&M MMM

H&M MMM

H&M MMM

H&M MMM

H&M MMM

H&M MMM

H&M MMM

H&M MMM

H&M MMM

   Je kan me volgen via Twitter | Bloglovin | GFC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten