donderdag 25 oktober 2012

Christmas Shopping

Kerst vind ik altijd een ontzettend leuke tijd. Gezellig de kerstboom aan, heerlijke koekjes, en met een beetje geluk ook nog een dikke lading sneeuw buiten! Ik moet hiernaast wel toegeven dat ik het vreselijk vind dat in September de winkels al vol liggen met chocolade letters en pepernoten en in Oktober de kerstbomen en kerstballen al weer in de winkels zijn te krijgen. Toch kon ik mijzelf vandaag niet inhouden toen ik de Ikea binnenstapte en daar al de geweldige kerst spullen zag liggen. Helemaal enthousiast ging ik alle stalletjes langs met de leukste kerst decoraties. De Ikea heeft echt alles om je huis helemaal Kerst proof te maken. Wat ik dit jaar ook zeker wil kopen is zo'n peperkoek huisje! Het lijkt me echt zo leuk om zo'n huisje in elkaar te zetten en dan te versieren! Daarnaast waren er ongelofelijk veel leuke cadeauzakjes en andere spulletjes om je kerstcadeau's mooi mee in te pakken. Zelf heb ik twee theelicht houders gekocht en theelichtjes met een heerlijke appelflap geur! Super lekker! De houders zijn van glas en hebben een patroon met allemaal kleine sneeuwvlokken. Eigenlijk is het niet eens zo heel erg opvallend waardoor ik ze na de kerst en wintertijd ook nog kan blijven gebruiken.




Een kleine impressie van de producten die te koop zijn bij de Ikea:

Wat vinden jullie van de Ikea Kerstcollectie?
Je kan me volgen via Twitter | Bloglovin | GFC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten