vrijdag 5 oktober 2012

Crystal Bra Inspiratie

Misschien dat ik hem toch ooit eens ga bestellen. De kristallen bh. Ik denk dat ik er verliefd op ben, eigenlijk weet ik het wel zeker. Een paar jaar geleden kwam ik hem voor het eerste tegen op fashionblogs. En wauw, wat vond ik het toch een geweldig ding. Zo niet iets wat iemand waar ik vandaan kom aan zou hebben en daarom vind ik hem juist extra mooi en speciaal. Geweldig voor uitgaansgelegenheden. Maar ook overdag onder een see through blouse lijkt het me helemaal geweldig. Ja, ik kan wel zeggen dat ik obsessed ben. Daarnaast ontdekte ik laatst dat ze in verschillende kleuren verkrijgbaar zijn. Zo zijn er de standaard zilveren maar ook zwart, rood, paars en blauwe exemplaren heb ik gespot. Mijn persoonlijke favoriet is toch de oude vertrouwde zilveren versie. Of ik hem ga kopen weet ik nog niet helemaal zeker. De bh's zijn te koop tussen de €30 en €60 euro. Iets wat ik wel ontzettend duur vindt voor een bh die je niet vaak zal dragen. Leuk vind ik ze in ieder geval wel. Misschien ooit een keertje als ik een dikke financiĆ«le meevaller of zo heb...

1. Andy Torres 2. Hannali Mustaparta 3. ? 4. Chiara Ferragni

De paarse en rode variant


Je kan me volgen via Twitter | Bloglovin | GFC 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten