dinsdag 9 oktober 2012

Police To Be Women

Verlanglijstjes vind ik altijd erg moeilijk om te maken. Zeker voor mijn verjaardag. Ik weet nooit wat ik wil hebben omdat ik naar mijn menig alles al heb. Dit jaar was het weer het zelfde liedje. Wat wil ik nou hebben voor mijn verjaardag? Ik had geen idee. Toen ik een stuk jonger was was dat toch wel een stuk makkelijker. Zodra het dikke boek van de Intertoys binnenkwam om cirkelde ik speelgoed wat ik wel graag wou hebben.  De nieuwste barbie's, klei en kleding voor mijn baby born stond standaard op mijn lijstje. En toen werd ik ouder. Mijn lange verlanglijstje werd steeds kleiner en kleiner. Dit jaar wist ik echt niet wat ik moest vragen totdat ik bij de chinees in een beautymagazine zat te lezen en daar een sample in vond van de Police To Be geur. Ik was gelijk verkocht! Zeker nadat ik wist in wat voor flesje het zat. Ik vind doodskoppen best leuk en een doodskop waar parfum in zit vind ik gewoon briljant. Ja, één verjaarscadeau was gevonden!



Net zoals de flacon vind ik de verpakking ook heel erg mooi. Op de verpakking staat ook een skull in dezelfde kleur als de parfum. Daarnaast is er ontzettend veel gebruik gemaakt van metallic. Allemaal zonneschijn strepen in zilver en roze metallic. Cool!

Zelf heb ik de kleinste versie van de parfum, de 40 ml. Iets wat ik zelf al groot genoeg vind omdat ik altijd wel lang over een parfum doe. Ik heb niet een geur die ik standaard elke dag gebruik. Ik heb meerdere geuren die ik afwissel. Naast de 40 ml is de parfum ook te koop in een 75 ml versie en een 125 ml versie.
De geur is zoet, iets waar ik zelf wel van houd. Dit komt ook helemaal tot uiting in de geurnoten die beschreven staan.

Topnoten: Granny Smith Appels, Clementines en Limoen

Hartnoten: Aardbeien, Jasmijn ,Suikergoed, Hazelnootcreme, Pure Chocola en Caramellikeur

Basisnoten: Sandelhout, Cederhout en Muskus

Zelf klinkt het mij als muziek in de oren. Ik vind eigenlijk alle ingrediënten al lekker om op te eten. De parfum is me dus op mijn lijf geschreven. Wat daarnaast een groot voordeel is van de geur is dat het geen Eau de Toilette is maar een Eau de Parfum. Hierdoor blijft hij net iets langer hangen. Als je niet van zoete parfums houdt is dit voor jou misschien geen goede keuze omdat hij best aanwezig is.
Wat ik ook een erg groot voordeel van deze parfum vindt is dat hij zo goed betaalbaar is. De 40 ml variant heb je al voor €19,95. Iets wat ik zelf een goede prijs-kwaliteit verhouding vind. Zelf heb ik ook een paar parfums in mijn kast staan van de Zara. Deze zijn ongeveer 10 euro maar vervliegen ontzettend snel. Police to be blijf een stuk langer hangen.

Naast de vrouwelijke versie is er ook een mannelijke variant van deze parfum. Perfect dus om aan je vriendje te geven of aan een jarige vader of broertje. Ook zijn er naast parfums bodylotions en douchegels verkrijgbaar. Als je deze parfum ook wil kopen moet je naar de Douglas, waar hij exclusief te koop is. Daarnaast staat hij ook op hun webshop

Wat vragen jullie altijd voor je verjaardag? En wat zijn nou jullie favoriete parfums?

Je kan me volgen via Twitter | Bloglovin | GFC 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten