zondag 30 september 2012

Instagramming 1#

Tijd voor een nieuwe rubriek op mijn blog. In instagramming laat ik mijn wekelijks instagram foto's zien. Een kijkje achter de schermen eigenlijk. Zelf vind ik dit altijd een erg leuk artikel op andere blogs en nu zien jullie het dus ook bij mij! Deze week heb ik nog de aankoop gedaan waardoor ik nu ook instagram foto's kan plaatsen, een smartphone! Ik ben al helemaal hooked, heb al verschillende leuke apps gedownload en zit bijna constant vast aan mijn mobiel. Wat een handig ding! Ik moet jullie trouwens wel vertellen dat het niet zo heel erg veel foto's zijn want mijn nieuwe mobiel heb ik nog maar drie dagen in mijn bezit. Daarnaast was ik deze week ook jarig, jep, ik ben nu een twintiger. Ik kreeg veel leuke cadeautjes. Mijn favorieten zijn de twee Blond Amsterdam mokken die ik heb gekregen. Ik heb een grote mok die ik vooral gebruik voor warme chocolade melk, en een kleintje die ik gebruik voor thee.


1. De kaarten en een paar cadeautjes die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. 2. Mijn vrije dag beginnen met een kopje thee uit mijn nieuwe Blond Amsterdam mok. 3. Easy A kijken
4. Hamburger ala mij op brood, mmmm!
5. Mijn chocolademelk Blond mok 6. Mijn oude mobiel, die ik toch wel een beetje ga missen. 
7. Nieuwe parfum van het merk Police 8. De nieuwste Elle lezen, lekker relaxt.

Je kan me volgen via Twitter | Bloglovin | GFC 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten