vrijdag 26 oktober 2012

New in: Knitted sweater

Het wordt steeds kouder in ons kikkerlandje. We gaan nu echt weer naar de tijd waar we weer de dikke winter truien, winterjassen, mutsen en handschoenen aanmoeten omdat we anders bevriezen. Tijd dus om weer wat dingen toe te voegen aan mijn winter garderobe. Van vorig jaar heb ik nog wel een aantal kledingstukken die ik ook dit jaar weer veelvuldig zal gaan dragen, toch vond ik het wel tijd voor iets nieuws.  Webshops bieden voor het aanschaffen van een nieuwe winter garderobe voldoende hulp en inspiratie. Zo ook de website van de H&M. Zelf woon ik in een klein dorpje waar helemaal geen winkels zijn. De dichtstbijzijnde H&M ligt hier 24 kilometer vandaan. 
De webshop biedt mij dus shop plezier als ik niet naar de stad kan. Zo vond ik er ook deze mooie coltrui in een wijnrode kleur. Het mooie aan deze trui vind ik dat hij wat langer is. Zelf hou ik heel erg van kleding die wat langer is. Ik heb namelijk een klein beetje last van het brede heupen gen en zo worden ze wat verdoezeld  Bij deze trui is de achterkant wat langer dan de voorkant. Daarnaast is zowel de voorkant als de achterkant afgerond. Wat ik ook erg mooi vind is het patroon op de voorkant van de trui. Ik hou erg van dit soort patronen, het doet  mij meteen wel heel erg denken aan de winter en de kerst. De trui vind ik zelf ook erg warm, iets wat ik net gewend ben van de H&M omdat ik de stof van de kleding niet altijd geschikt vind voor de koudere maanden. De trui is €34,95 en dat vind ik zelf een prima prijs voor deze trui. De dikte, het patroon en de kleur maken het voor mij een trui die ik prima in de winter kan dragen.


                                                                                       Twitter | Bloglovin | GFC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten