donderdag 20 september 2012

Zara TRF September

Elke maand komt de Zara met een nieuw lookbook van de verschillende lijnen. Vandaag vond ik het lookbook voor de nieuwe collectie van TRF, de jongerenlijn van de Zara. En boy, do i like it! Leuke jasjes, warme breisels, army, leer, bloemen, pailletten, echt bijna alles lijkt vertegenwoordigd in deze collectie. De Zara is sowieso wel één van mijn favoriete winkels. Vooral voor leuke tops, broeken zijn gewoon te klein. Toch vond ik er de laatste tijd niet zo veel aan. De lookbooks zijn altijd mooi. Vol verwachting loop ik de winkel binnen en kom weer teleurgesteld naar buiten. Vaak zijn de items die ik op de site zag staan er niet in mijn maat, gewoon helemaal niet of de stof/kleur/print is anders dan ik me had voorgesteld. Erg jammer! Dit nieuwe lookbook geeft me weer hoop. Mijn favoriete item moet wel de gebreiden trui zijn. Perfecte kleur en ook het kabel patroontje vind ik geweldig. Heerlijk simpel te dragen met een broek. Een leuk blouseje eronder kan ook nog. Perfecto! Ook de rest van de kleding vind ik helemaal geweldig. Echt alles. Ik kan niet een item noemen die ik vreselijk vind of die ik niet zou dragen. Dat komt voornamelijk door het kleurgebruik. Helemaal mijn ding. Zoals jullie misschien wel weten hou ik erg van donkere kleuren, en daar is deze collectie vol van. De meest voorkomende kleuren zijn zwart, grijs, wit, crème en army green.  Daarnaast vind ik het leuk dat ze nu ook gebruik maken van een donker model. Voorheen was al eens een Aziatisch model in een lookbook van de Zara te zien en nu dan ook eindelijk één met een donkere huidskleur. Iets wat ik erg leuk vind aangezien veel winkelketens en merken nog steeds vooral veel blanke meiden in hun campagnes gebruiken. Ik ben nu wel benieuwd wat jullie van de campagne vinden! Is het jullie stijl? Of vinden jullie het helemaal niks?


























Je kan Ikhadyleaf volgen via Twitter | Bloglovin | GFC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten