maandag 17 september 2012

Wishlist: Kinda Grungy

Tijd voor een nieuwe wishlist! Mijn stijl is zich de laatste tijd gaan ontwikkelen naar iets meer grungy. Drie jaar geleden droeg ik juist heel veel jurkjes en rokjes met bloemen prints. Vandaag de dag koop ik steeds vaker stoerdere kleding en accessoires. Van een Blair Waldorfje naar een Taylor Momsen. Vooral Asos, mijn meest favoriete webshop, doet het erg goed qua rockish en grungy kleding. Mijn wishlist bestaat dan ook uit veel stoerdere items. De twee items die ik echt súper graag wil hebben zijn de Dr. Martens en de ringen van de Asos. Daarnaast vind ik de drie items van de Monki ook heel erg leuk. Monki is mijn favoriete winkel denk ik. Hoewel hij niet hier in het noorden te vinden is kom ik er erg graag. De zwarte top van de Asos lijkt me mooi op een simpele jeans. Gewoon perfect voor het uitgaan. Niet te veel poespas, gewoon simpel maar toch ietsje opvallend. De riem van de Zara vind ik leuk. Ik zag vandaag ergens een outfit, waar ben ik helaas vergeten, met deze riem en ik vond het echt super mooi! Alleen was de riem in het wit in plaats van zwart. Allebeide varianten vind ik heel erg mooi hoewel de zwarte beter bij mijn kleding zou staan. Om alles te kopen moet ik nog wel heel hard sparen. Ik ben van plan om deze maand een nieuwe mobiel te kopen. De mobiel die ik nu heb is al weer drie jaar oud en nodig aan vervanging toe. Het is tijd voor een smartphone! Nu jullie mijn wishlist hebben gezien ben ik trouwens wel heel erg benieuwd naar jullie eigen wishlist! Dus vertel me, wat willen jullie nou echt hebben/kopen deze herfst?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten