woensdag 5 september 2012

Preview: Anna Dello Russo × H&M

Oh, yeah! Eindelijk is hij er dan, een preview van de collectie van Anna Dello Russo voor H&M. Ik was er serieus benieuwd naar en dat terwijl ik helemaal geen grote sieraden drager ben. Een horloge en een kettingkje zo nu en dan. Toch ben ik benieuwd naar de nieuwe collectie van Anna. En ja, ik ben zeker niet teleurgesteld. Ik ben een groot fan van dingen die net een beetje anders zijn, net als deze collectie. De sieraden zijn goud en zilver en soms echt kitscherig, op een positieve manier. Ik heb een aantal persoonlijke favorieten: de krokodillen ketting vind ik echt geweldig, ook al zie ik hem mezelf nog niet dragen. De oranje ketting en armband met parels die ik mezelf dan wel weer zie dragen, vooral de armband is iets wat ik ook naar school zou dragen. De campagne foto's vind ik niet geweldig. Anna in de roze jurk vind ik leuk maar de foto met de gigantische schoen is totaal niet mijn smaak. Jammer, want de collectie vind ik zelf erg mooi.

















Wat vind jij van de collectie?

Je kan me volgen via Twitter | Bloglovin | GFC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten