donderdag 30 augustus 2012

Divided Grey

H&M komt met een nieuwe collectie voor Divided genaamd Divided Grey. Zoals de naam al zegt is het een collectie vol met grijs tinten. Er komt maar een sprankje donkerrood in voort en ook ietsje zwart maar het gros van de items is in de kleur grijs. Grijs vind ik best een leuke kleur, het staat me goed en ik heb ook verschillende items in deze kleur in mijn kast hangen. Toch spreekt een deel van deze collectie me wel aan en een ander deel totaal weer niet. Van bepaalde items krijg ik echt een gothic vibe, iets wat ik niet zo heel erg leuk vind aan de kleding. Andere items zoals de schoenen, vestjes en de bikerjas vind ik wel weer geweldig! De kledinglijn zal vanaf 1 November verkrijgbaar zijn in ongeveer 300 H&M winkels over de hele wereld.










Wat vind jij van deze collectie?

Je kan me volgen via Twitter | Bloglovin | GFC


Geen opmerkingen:

Een reactie posten