vrijdag 28 september 2012

H&M winter 2012 lookbook

H&M heeft weer een nieuw lookbook uitgebracht en ik ben enthousiast! Een aantal outfits vind ik perfect voor kerst. Twee jurken zijn favoriet en dat is de blauwe en de oker gele/ groenige jurk. De stoffen zijn mooi, net even wat anders en daarom vermoed ik ook dat dit lookbook afkomstig is van de Trend lijn. Daarnaast vind ik de look met de blouse en het rokje met geometrische prints ook fantastisch! Naast een nieuwe collectie aan kleding voor vrouwen zijn de mannen ook voorzien van een lookbook dus ook daar zijn nieuwe blazers, jasjes en broeken te verwachten. De mannen kunnen we als het aan H&M ligt ook deze winter spotten in een faux leren broek. Het moet je ding maar zin! Ik moet wel zeggen dat het in het lookbook van de man zeer goed gecombineerd is met andere stoffen die er prima bij passen. Ja, H&M doet het verrassend goed met haar nieuwe lookbook. Eigenlijk vind ik alles wel leuk en alles zal ik dan ook in de winkel gaan bewonderen. De kleding zal in Oktober en November in de winkels komen te hangen. 








Wat vinden jullie van het lookbook?


Je kan me volgen via Twitter | Bloglovin | GFC 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten