woensdag 26 september 2012

It´s my Birthday!

Oh, yeah! Ik mag vandaag 20! kaarsjes uitblazen. Twintig, ongelofelijk. Wat gaat dat toch ontzettend snel. Twintig vind ik echt al zo oud en volwassen klinken. Natuurlijk vind ik het ook wel jammer dat ik mezelf nu geen tiener meer kan noemen. Op zich waren de afgelopen 10 jaar wel erg leuk en makkelijk. Ik heb eigenlijk best wel veel belangrijke momenten meegemaakt in deze afgelopen tien jaar. Zo:

  • Ging ik van de basisschool
  • Begon ik met de Mavo
  • Werd ik ontelbare keren hopeloos verliefd
  • Had ik super gekke/stuntelige acties met mijn vriendinnen
  • Ging ik naar Tsjechië op schoolreisje
  • Slaagde ik voor de Mavo
  • Ging ik voor het eerst op stap
  • Dronk ik mijn eerste drankjes
  • Vond ik die drankjes heel erg vies
  • Ging ik naar de Havo
  • Ging ik naar Londen ♥ op schoolreisje
  • Slaagde ik voor de Havo
  • Had ik een leuk vakantiebaantje in 2010
  • Leerde ik leuke mensen kennen
  • Begon ik met het HBO
  • Haalde ik mijn rijbewijs ♥
  • Deed ik leuke dingen met vriendinnen ♥
  • Bezocht ik een aantal van de Nederlandse eilanden
  • Startte ik mijn blog ♥
  • Ben ik toch wel heel erg shop verslaafd geworden (en dat terwijl ik dat op mijn 12de vréselijk vond!)
  • Uhmmmm, Uhmm, zo veel meer
Ik hoop dat de volgende tien jaar net zo leuk mogen zijn als de afgelopen tien. Ik deze 10 jaar graag veel van de wereld leren zien. En mijn diploma halen. Oh, en een ontzettend lekkerding als vriend zou ook heel erg mooi meegenomen zijn ;D



Geen opmerkingen:

Een reactie posten