zaterdag 25 augustus 2012

Primark metallic nagellakjes

De laatste tijd ben ik weer helemaal  gek op mijn nagellakjes. De kleuren kunnen mij niet gek genoeg zijn. Voor een stap avondje vind ik deze metallic lakjes van de Primark heel erg leuk. Ze komen in een setje van vier en dat voor maar €2,50! In het setje zit een topcoat met gouden glitters en drie gewone lakjes. Mijn persoonlijke favoriet uit het setje is de zilvere nagellak. Naast deze nagellak heeft de Primark trouwens ook andere setjes te koop. Zo heb ik neon kleurige lakjes gespot en nog een setje met andere metallic lakjes maar dan andere kleuren dan het setje dat ik heb. Daarnaast zijn er ook nog ontzettend mooie bakjes met lakjes. Degene die ik in de Primark heb zien liggen waren voorzien van lakjes in verschillende roodtinten. Very Pretty!



De lakjes hebben een matige tot vrij goeie pigmentatie. De gouden lak vind ik matig, hij dekt niet geweldig goed en heeft zeker meerdere lagen nodig. Daarnaast is hij van een andere structuur dan de rosé gouden en zilveren nagellak. De nagellak lijkt te bestaan uit super kleine gouden glittertjes. De dekking na één laagje is dan ook niet fantastisch, je ziet je nagel duidelijk door de lak heen. Heel erg lelijk is het trouwens niet, doordat de substantie van de nagellak anders is vind ik het wel kunnen. De zilveren en rosé gouden nagellak vind ik trouwens wel geweldig! 
Ja, mijn lak kwaliteiten zijn niet echt optimaal, haha!
Zelf heb ik twee laagjes nodig omdat mijn nagels heel gauw door de nagellak heen schijnen. Zoals ik al zei is de zilveren kleur mijn favoriet, van de lakjes is dit ook de meest opvallende kleur. De lakjes uit deze set zou ik niet zo heel erg vaak dragen. Ik vind ze heel erg leuk voor op stap. Een voordeel voor mij is dat de lakjes in flesjes van 6 ml. komen. Daarnaast zijn ze zo goedkoop waardoor ze voor iedereen een aanrader zijn!

De lakjes komen trouwens in dit schattige doosje. Zelf vind ik ze ook perfect om cadeau te doen. Omdat de kleuren niet zo heel erg alledaags zijn is het kleine formaat van de flesjes perfect. Enig nadeel aan de lakjes is wel dat ze meer stinken dan een nagellak die je bij de Hema koopt. 

Hebben jullie wel eens beautyproducten van de Primark gekocht? En wat vonden jullie van de kwaliteit?

Ik ben te volgen op Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten