donderdag 30 augustus 2012

Most favorite things this summer

Vandaag een overzichtje van mijn meest favoriete dingen van deze zomer. Deze zomer was het voor mij echt de zomer van youtube. Ik heb ontzettend veel tijd op youtube gezeten. Hierdoor heb ik ook ontzettend veel youtubers ontdekt. Voornamelijk Engelse meiden die over fashion en beauty praten. Daarnaast heb ik ook de geweldige film The Help gezien, die zeker een plekje in mijn favoriete films verdiend. Ook heb ik deze zomer een fake beauty blender gekocht om het eens uit te proberen. Ik vind hem geweldig! Misschien dat ik ooit nog eens de echte koop maar voor nu vind ik de fake ook o.k werken. Hoewel we niet eens zo heel erg vaak mooi weer hadden is mijn nieuwe bikini van Asos nog steeds mijn meest favoriete aankoop van deze zomer. Daarnaast heb ik deze zomer ook de Kokos thee van de Xenos ontdekt... zo lekker!


Deze zomer kan net zo goed de zomer van de youtubers worden genoemd. Hoeveel uur ik wel niet naar de vlogs en filmpjes van de bovenstaande meiden heb gekeken. Vroeger was ik echt een fashion meisje toch zijn veel van deze youtubers verslaafd aan beauty. Hierdoor begin ik zelf beauty ook steeds interessanter te vinden.
Youtube- Facebook- Watchseries.eu - Ellegirl forum
Dailymail.co.uk-  Bloglovin - Twitter - Blogger

Dit zijn de websites die ik echt altijd check. Favoriet zijn blogger, facebook en youtube. Daarnaast de Daily Mail, de telegraaf van Engeland. Vooral hun celebrity gossip is verslavend leuk.

The Help- The September Issue- Grease - Step Up 2

The Help - wauw, één van de beste films die ik de laatste tijd heb gezien. Emma Stone vind ik een geweldige actrice en ook in deze film speelt ze haar rol weer briljant. The September Issue is mijn favoriete documentaire achtige film. Grease en Step- up2 behoren in mijn rijtje met leuke dans en muziekfilms. Aan Grease heb ik vooral leuke herinneringen samen met vriendinnen.
Rimmel Wake me up foundation- fake beautyblender- 168 palette- blush van de Hema

De foundation van Rimmel is al een tijdje een favoriet. Ik hou van het flesje, weer eens wat anders dan de tubetjes die ik anders had. De fake beautyblender heb ik gekocht op ebay. Het is eerst even wennen in gebruik maar ik kan nu niet meer zonder. Daarnaast heb ik ook nog een 168 palette gekocht deze zomer. 168 mooie kleurtjes oogschaduw die ik nog veel zal gebruiken. Mijn baked blush van de Hema is ook nog steeds een favoriet op beauty gebied.
Asos bikini- Monki top- Primark blouse- Bershka shirt

Deze zomer was het tijd voor een nieuwe bikini. Ik had nog een oudje van de H&M maar was toe aan een nieuwe. Daarnaast mijn monkitop die ik veel draag onder een zwarte blazer. Next to that mijn vogeltjes blouse van de Primark die ik aan het begin van de vakantie heb gekocht Mijn skull shirt is van de Berskha. De skull is heel erg mooi geborduurd, iets wat je helaas niet op de foto's ziet.
Koko's thee - Perzik Thee - Bananen - Pizza

Gelukkig kunnen wij Nederlanders het hele jaar door thee drinken. Deze zomer ontdekte ik de verschillende thee soorten van de Xenos. Mijn favorieten zijn de Kokos en de Perzik thee. Daarnaast eet ik nu bijna elke dag een banaan. Jumjum!  Daarnaast zijn we deze vakantie naar de pizzeria geweest om mijn vaders verjaardag te vieren, wat ook erg leuk en gezellig was!
Je kan me volgen via Twitter | Bloglovin | GFC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten