woensdag 29 augustus 2012

Back to School looks

I gotta go back, back, back to school again.
Whoa, whoa, I gotta go... back to school again! 


Voor mij is het bijna zover, voor anderen is het al weer begonnen, school. De eerste schooldag brengt meteen die moeilijke vraag met zich mee: 'Wat moet ik aan???'. Nu komt deze vraag bij mij niet alleen de eerste schooldag van het jaar naar boven, nee, bijna elke dag heb ik wel een klein beetje moeite om hem te beantwoorden. Dan sta ik voor mijn kledingkast te staren naar mijn kleding. Gelukkig volg ik op youtube een aantal personen die zo slim zijn om een back to school lookbook op te nemen. Voor jullie heb ik zelf 3 outfits samengesteld om ideeën op te doen. 





Naast mijn eigen looks dacht ik dat deze filmpjes van youtube ook wel handig zijn. Zelf kan ik er in ieder geval wel inspiratie uithalen.

Wat had jij aan op je eerste schooldag of wat ga je aan doen?

Je kan me volgen via Twitter | Bloglovin | GFC

De kleding uit mijn inspiratie komt van de Asos en H&M


Geen opmerkingen:

Een reactie posten