maandag 27 augustus 2012

Jumpers

Brrr.... het wordt weer kouder in Nederland. Langzaam gaat de temperatuur steeds meer naar beneden. Tijd om de tank-tops weer in te wisselen voor warmere kleding. Vandaag laat ik jullie mijn favorieten zien van Asos. Asos is mijn favoriete webshop doordat het een groot scala aan kleding heeft zowel voor mannen als vrouwen in alle maten. Naast hun eigen merk verkopen ze ook kleding van American Apparel, Maison Scotch, French Connection en nog veel meer bekende merken.

Omdat het weer wat kouder wordt ben ik al weer aan het nadenken over mijn herfst/winter garderobe. De laatste tijd heb ik heel erg veel leuke jumpers gevonden  op het internet waarvan ik zeker een aantal in mijn kast wil hebben hangen. Dat terwijl ik járen een vest persoon ben geweest. Zie hier mijn Asos favorieten.


Van links naar rechts - Hearts & Bows - Asos - Asos

Mijn meest favoriete jumper is de middelste van de bovenste rij. Ik denk dat dit komt doordat dit niet zo'n slobberig model is en omdat ik de tijger kop fantastisch vindt. Perfect voor een bank-hang-dagje thuis en voor school. Daarnaast vind ik hem leuk op de shorts van het model staan en ik denk dat hij ook heel mooi op een donkere jeans zal staan. Wie weet verdwijnt hij deze week nog in mijn virtuele winkel mand...

Je kan me volgen via Twitter | Bloglovin | GFC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten