donderdag 19 juli 2012

Wishlist #1

Net zoals de meeste mensen heb ik ook wel eens een wishlist van items die ik graag zou willen hebben. Soms zie je iets in de winkel of op een website en denk je 'Dat wordt de mijne!'. Precies dat gevoel heb ik bij alle bovenstaande items. 

Nummer 1: Enkelpumps van de Sacha. 
Ik neem elke dag een kijkje in de online shop van de Sacha om deze schatjes te bewonderen. Op de een of andere manier vind ik ze helemaal perfect. Waar ik ook erg blij mee ben is het feit dat ze ook in maat 42 te krijgen zijn. Helaas durf ik eigenlijk nooit schoenen van het internet te bestellen. Dit komt doordat ik zoals ik al zei maat 42 heb. Helaas zijn zelfs sommige schoenen in maat 42 me te klein. Met deze pumps heb ik ook het gevoel dat ze met te klein zouden zijn omdat ze een spits toelopende neus hebben. Door die neus ben ik bang dat er weinig teen ruimte zal zijn. Toch wil ik ze zodra ik weer in de Sacha kom aanpassen. En als ze dan passen neem ik ze zeker mee!

Nummer 2: Een grote zwarte tas
Eigenlijk maakt het me niet zo veel uit waar die grote zwarte tas vandaan komt. Ik wil wel een tas die stevig is want ik wil hem gaan gebruiken voor school. De tas op de afbeelding komt van de Zara. Geen idee of hij groot en stevig genoeg is voor mijn school spullen. Ik sleep meestal heel wat mee naar school en heb wel een grote tas nodig. Een laptop hoeft er niet eens in te passen. Wel mijn boeken, eten, drinken, etui, portemonnee, mobiel, ov chipkaart, agenda en waarschijnlijk nog wel meer. Op dit moment heb ik een tas van de Invito die eigenlijk wat aan de kleine kant is. Wel is hij stevig genoeg dus misschien neem ik ook daar wel even een kijkje.

Nummer 3: Een nieuwe mobiel
Het allerliefst wil ik misschien nog wel een nieuwe mobiel. Op dit moment heb ik nog een samsung star die ik al aan elkaar heb moeten plakken met plakband want anders laat de achterkant steeds los. Ja, ik heb echt een nieuwe mobiel nodig. Het liefst wil ik een prepaid smartphone omdat ik niet eens zo veel sms en bel. Daarnaast heb ik altijd een prepaid telefoon gehad en lijkt het me ook niet zo fijn om aan een abonnement vast te zitten. Een ander vereiste dat ik heb is dat het een mobiel van Vodafone moet zijn. Vodafone heeft namelijk het beste bereik in ons dorp. 

Nummer 4: Top van de H&M

Deze top spotte ik op de website van de H&M. Ik vind de top super mooi. Het kanten detail langs de neklijn vind ik erg chique staan. De top is verkrijgbaar in vier verschillende kleuren. Mijn persoonlijke favoriet is de poederkleur. De top is te koop voor €9,95 en dat vind ik zelf een hele goede prijs voor zo'n kledingstuk.

Nummer 5: Sportschoenen van Nike
Samen met een vriendin heb ik besloten om deze zomer eens flink aan onze conditie te gaan werken door middel van hardlopen. Tot nu toe werkt het weer in Nederland totaal niet mee. Omdat we toch echt wel goed bezig willen gaan met het hardlopen lijkt een stel goede schoenen me heel erg handig. (en ook verstandig) Deze schoenen vind ik zelf heel erg leuk en vrolijk. Helaas zag ik wel bij de beoordeling van de schoen staan dat ze kleiner vallen. De schoenen gaan tot maat 42 en laat dat nou net mijn schoenmaat zijn....

Nummer 6: Jumpsuit van Zara TRF
Jumpsuits vind ik altijd ontzettend mooi. En omdat ik heel erg van zwart houd is dit natuurlijk een logische kleur voor een jumpsuit die ik zou gaan dragen. De halslijn van deze jumpsuit vind ik ook heel erg mooi, Niet te diep, gewoon perfect. Deze jumpsuit zou je zowel casual als chique kunnen dragen en lijkt me heel erg makkelijk te combineren met een stel mooie pumps.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten