maandag 9 juli 2012

Watch & Necklace

Vorige week, toen ik nog druk bezig was met het leren van mijn herkansingen, kreeg ik ineens mijn Asos bestelling binnen. Ik bestel al ongeveer een jaar zo nu en dan wat items van Asos eerst voornamelijk jurkjes en topjes en nu een horloge en een ketting. Net zoals in de gewone winkels is het ook sale bij Asos. Voor mij eens tijd om een kijkje te nemen en weer iets te bestellen. Het horloge dat ik heb gekocht was trouwens niet in de sale, de ketting wel! Het horloge, een boyfriend model, had ik al een tijdje op het oog. Nadat ik wist dat ik over was naar de tweede klas vond ik het tijd om mezelf eens te trakteren. Het horloge verdween in mijn virtuele winkelmandje en ook de ketting die wel in de sale was. 

Het fijne aan bestellen bij Asos is, is dat je kan betalen met paypal. Daarnaast is de service super snel. Binnen een week ontvang je je pakketje uit Engeland. Het horloge en de ketting waren ook nog eens afgeleverd in twee stevige kartonnen doosjes. In het doosje van het horloge zit nog een kussentje waar je het horloge om heen kan doen. En in het doosje van de ketting zit nog een wit fluffig stofje waar de ketting mooi op kan liggen zodat hij niet kan beschadigen. Prima service, waar ik zeker nog vaak gebruik van zal maken :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten