dinsdag 31 juli 2012

Noodles 1#

Zo hele vaak komt het niet voor dat ik voor mijzelf een maaltijd moet koken. Ik woon namelijk nog thuis en elke avond staat er een prakje gemaakt door mijn moeder voor me klaar. Des te leuker vind ik het om eens helemaal voor mezelf te koken. Gewoon eten wat ik op dat moment wil. Ik wist meteen dat ik noodles wou maken, deze hadden we nog ergens in een pakje staan en zelf vind ik het ook erg lekker om te eten. Om ideeën op te doen keek ik op deze blog. Allereerst leek het me wel leuk om iets met garnalen erbij te maken. Garnalen eten wij namelijk thuis nooit! Alleen zou ik dan garnalen moeten kopen terwijl er wel kipfilet was. Dus besloot ik toch maar voor kipfilet te gaan. Gelukkig had de blog daar ook een receptje voor. 

De ingrediënten voor dit gerecht zijn:
* Noodles
* Kipfilet
* Chinese groenten
* Teriyaki - Honing woksaus

Zelf heb ik nog een beetje appel toegevoegd omdat ik dat wel lekker fris vond. Daarnaast heb ik een mini rauwkost gemaakt van wortel, komkommer en appel. Daarnaast zie je ook sla die we thuis in de tuin hebben groeien. Bovenop het eten heb ik gebakken uitjes gestrooid, dit kan je ook in het recept van de blog vinden. Zelf vond ik het heel erg lekker. Ook is het super simpel om te maken. Wel maakte ik de domme fout om meteen de woksaus in de wok te doen in plaats van de wokolie wat ook heel erg duidelijk op de woksaus staat! Voor de rest vond ik het top en ik denk ook dat ik dit gerechtje zeker vaker klaar zal gaan maken als ik alleen thuis ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten