zaterdag 4 augustus 2012

Zara women Autumn/Winter 2012 Campagne

Het is weer tijd voor een nieuwe campagne van Zara! Bijna elke maand is er wel een nieuw lookbook beschikbaar voor de nieuwe collecties van de Zara, campagnes zijn net wat zeldzamer. Hoewel ik van allebei houd moet ik toegeven dat ik toch de voorkeur aan de campagnes blijf geven. De nieuwe herfst/ winter campagne zijn zwart/wit foto's van model Freja Beha Erichsen. De kleding is niet heel erg duidelijk te zien, de foto's zijn niet zo gedetailleerd als de lookbooks die we wel van Zara kennen. Doordat er geen gebruik is gemaakt van kleur ben ik erg benieuwd hoe de kledingstukken er in real-life uitzien. De campagnebeelden zijn in ieder geval wel fantastisch en erg leuk om te bekijken. Als de kledingstukken net zo geweldig zijn, komen er vast een paar in mijn kast te hangen!

Zara Woman Autumn/Winter 2012 Campaign
Zara Woman Autumn/Winter 2012 Campaign
Zara Woman Autumn/Winter 2012 Campaign
Zara Woman Autumn/Winter 2012 Campaign
Zara Woman Autumn/Winter 2012 Campaign
Zara Woman Autumn/Winter 2012 Campaign

Geen opmerkingen:

Een reactie posten