maandag 18 juni 2012

Meest recente aankopen

Het leek me wel leuk om jullie mijn meest recente aankopen op het gebied van kleding te laten zien. Het zijn maar vier items waar ik wel heel erg blij mee ben. Ik heb deze items gekocht over een periode van drie maanden. Voor mij is het echt super weinig. Ik ben een enorme shopaholic, ja, ik lieg niet! Ik kan zo al mijn geld uitgeven aan kleding en later nog eens bedenken dat ik eigenlijk nieuwe lenzen nodig heb. Op dit moment leef ik in een zware crisis. Net zoals de aandelen sta ik ook zo nu en dan in de min. Reden: Mijn rijbewijs pas halen in de vijfde keer. Geloof me, dat kost zo veel geld! Zelfs met een duidelijk budget kan ik me nog wel eens laten gaan, zo moest ik alleen maar een witte broek en kwam ik thuis met de witte broek, twee shirtjes en lingerie. Dat terwijl ik genoeg shirtjes in mijn kast heb liggen en ook een lade vol met lingerie heb. Ik beloof hierbij ook zeer plechtig dat ik pas weer iets zal kopen als ik voldoende geld heb. Jammer genoeg heb ik alweer een hele lijst met kleding in de winkels zien hangen die ik leuk vind. En de sale helpt natuurlijk ook niet mee.
Links boven mijn nieuwe favoriete shirtje. Misschien kennen jullie hem wel met een skull achterop? Deze is dan met een hart. Ik zag hem al in de onlineshop van de Zara staan en het was liefde op het eerste gezicht. Helaas zag ik hem eerst niet in de Zara in Groningen hangen. Gelukkig hing hij er even later wel. Deze was meteen ook de laatste! De top is er ook in het wit. Hij kost €16,95 en is hier nog te vinden. In de winkel moet je bij de TRF afdeling kijken.

Links onder mijn nieuwe badpak van de Mango. Helaas hebben we nog geen mooi weer gehad waarbij ik hem aan kan trekken. Ik was verliefd op het model en ook op de print. Wat ik wel jammer vind aan het badpak is dat er geen vulling zit bij de borsten. Misschien dat ik daar nog iets op kan verzinnen. Hij koste €24,95 maar is nu in de sale te vinden voor €19,95

Rechtsboven mijn nieuwe en misschien wel het meest mooie jurkje dat ik in mijn kledingkast heb hangen. Het enige nadeel eraan is dat de kraaltjes die erop zitten allemaal heel snel loslaten. Als ik soms opsta hoor je allemaal kraaltjes over de vloer rollen. Gelukkig zitten er wel extra kraaltjes bij, alleen zullen die dan ook weer los gaan laten, ben ik bang. De jurk kost €49,95 en is hier te vinden. 

Rechtsonder mijn nieuwe witte broek van de Vero Moda. Deze had ik nodig voor een event dat we voor school moesten organiseren. Hij zit heel erg fijn, alleen is hij wat doorzichtig en komen er ontzettend snel veel pluisjes op zitten. Ik heb hem voor ongeveer €34,95 gekocht geloof ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten