dinsdag 19 juni 2012

Playlist: Randomness

Voor deze playlist kan ik niet eens een naam verzinnen. Het staat vol met nummers en artiesten die thuishoren in verschillende genres. De eerste twee nummers ben ik gisteren weer tegengekomen. Na de film Freedom Writers ging ik op zoek naar liedjes die ook in die film wat voor kwamen. Ik herinnerde me opeens de film Dangerous Minds die we ooit eens op de middelbare school tijdens de les hebben gekeken. Hierdoor vond ik de eerste twee nummers van Tupac en Coolio. Het liedje Dreams van Deep Dish ft. Stevie Nicks hoorde ik op de tv. Een heerlijk dansnumer. Hierdoor kwam ik weer bij het volgende nummer van Jan Wayne. Because the night, ook zo'n fijn nummer. De rest van de nummers in deze lijst vind ik ook heel erg leuk. Veel Shania Twain deze week.   Hope you'll enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten