zondag 17 juni 2012

Blogs I like

Elke week ontdekt of her-ontdek ik wel een paar blogs. Voor vandaag heb ik er een paar geselecteerd die jullie wellicht ook wel leuk zullen vinden. Het zijn allemaal verschillende blogs, van fashion naar lifestyle naar beauty, alles zit wel in mijn nieuwe lijstje met blogs die ik vaak bezoek. De blogs die ik hier nu noem zijn niet blogs die ik elke dag bezoek maar wel elke week. Als je wil weten welke blogs ik elke dag bezoek moet je hier klikken. Daar staat een overzichtje van mijn daily reads. Vaak ontdek ik nieuwe blogs door comments bij mij op de artikelen of bij iemand anders op de artikelen, forums zoals het girlscene forum en het ellegirl forum en bij de lijstjes van favoriete blogs bij andere bloggers. Dus als je op zoek bent naar leuke blogs om je tijd op een plezierige manier te verdrijven, dan moet je zeker op de read more knop drukken. Als je zelf nog leuke blogtips hebt mag je die wel in de comments plaatsen! Nieuwe blogs ontdekken vind ik altijd heel leuk :)
Fashion


India Rose - Deze blog kennen jullie misschien wel aangezien hij ook op Girlscene stond. Zelf vind ik de stijl van dit meisje heel erg leuk, een combinatie van grunge en rock. Ze post naast outfits ook runway pictures en inspiratie afbeeldingen. Haar outfits bestaan vooral uit de kleuren zwart en grijs, kleuren die ik ook vaak draag.
Sandra Sodergren- Deze blog heb ik ontdekt op we heart it, waar Sandra ook een account heeft. Hier post ze net als op haar blog de foto's die ze van haar laatste outfitjes heeft gemaakt. Haar kledingstijl spreekt me heel erg aan en ook de manier waarop ze foto's maakt. Altijd heel scherp en duidelijk met goede detailfoto's van een bepaald item zoals een ketting die ze draagt of haar schoenen.
Lizzy v/d Ligt- Lizzy van der Ligt heb ik ontdekt door het kijken van een youtube filmpje over Nederlandse bloggers. Ze studeert op dit moment met als doel om later een styliste te worden, het liefste voor de Franse Vogue. Leuk doel! Haar outfitjes zijn vaak gecombineerd met accessoires die net even ietsje anders zijn dan de gemiddelde Nederlandse in haar kast heeft liggen. Daarnaast heeft ze wel eens van die leuke veertjes in haar haar, die ik ook leuk vind voor in de zomer.
Liza Chloe- Dit is echt de blog die ik ontdekt heb en heel vaak weer her-ontdek ook al staat hij tussen mijn favorieten. Ze blogt al vanaf 2010 en ik denk dat ik ook in dat jaar voor het eerste kennis heb gemaakt met haar blog. Ze heeft een paar zonnebrillen in haar collectie waar ik echt jaloers op ben.
365 Days- Dit is echt een blog waarvan ik uren naar de foto's kan staren. Want wat zijn die toch Moooi! Al de foto's die de twee zusjes maken lijken regelrecht uit verschillende tijdschriften te komen. Daarnaast plaatsen ze soms foto's van de huizen waarin hun vrienden wonen en ook het huis waar ze zelf in wonen is schitterend.


Lifestyle


I like that Blog- Deze blog ken ik nog van de tijd dat hij Petticoats and High Heels hete. Toen zou ik hem ook sneller categoriseren als een fashionblog maar vandaag de dag vind ik het veel meer een lifestyle blog met mooie foto's van de reizen die Liset maakt of van eten. Daarnaast post ze ook leuke muziekjes en outfitjes.
Your Lifestyle Guide - Als je ooit van plan bent om naar Aziƫ te gaan dan moet je zeker een kijkje nemen op deze blog. Hier vind je de leukst hotelletjes en reistips. Daarnaast ook veel persoonlijke foto's en foto's van lekker eten, de huizen van vrienden en meer.
Flora - Ik denk dat je de blog van Flora ook wel onder de categorie Lifestyle kan plaatsen. Haar foto's zijn mooi, ook al word je plat gebombardeerd met vriendje Felix. Ze post vooral veel foto's uit haar dagelijkse leven, dus veel feestfoto's, maar ook eten, haar schattige tante zeggertje en zoals ik al had genoemd is er ook een overvloed aan vriendje Felix.
Emmy Linnea - Het ligt vast aan de Scandinavische landen, want ook Emmy Linnea zorgt weer voor de nodige prachtige, schitterende en briljante afbeeldingen. Veel persoonlijke vriendinnen foto's maar ook foto's van eten, kleding en haar slaapkamer.


Beauty


Live Life Gorgeous- De blog van vriendinnen Willemijn en Martine. Beauty heeft eigenlijk helemaal niet mijn interesse maar op deze blog kijk ik wel van tijd tot tijd. Daarnaast vind ik de filmpjes die ze posten heel erg grappig. De begintune blijft altijd nog een tijdje in mijn hoofd rondspoken :)
My Super Sweet Life- Net zoals ikzelf komt Tineke uit Friesland. Ze is ongelofelijk goed in winacties, want ze lijkt elke week wel een pakketje te krijgen met een product dat ze heeft gewonnen. Daarnaast heeft ze ook vaak updates over budgetmake-up die ze gekocht heeft. Iets wat super leuk is als je zelf ook geen geld hebt voor dure producten.

Youtube

Daarnaast ben ik de laatste tijd ook gek op het kijken van vlogs op youtube. Elke keer als ik weer een vlog heb gekeken vind ik mezelf toch wel een beetje raar. Soms zit ik wel een uur lang verschillende shoplogs te bekijken en heb ik zelf al weer een hele wishlist van kleding en make-up producten die met toch wel heel erg gaaf lijken. Of de My Boyfriend Does My Make-Up tag, die is echt briljant!



Wat zijn jullie favoriete blogs?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten