zondag 1 april 2012

Floral pants

De aller nieuwste trend qua broeken? Bloemen, bloemen, bloemen en nog meer bloemen. Helaas liep ik mijn bloementjesbroek van de H&M mis, maar er zijn ook andere bloemige juweeltjes op de wereld. Zoals deze broeken die ik vond op de website van Asos. Mijn favoriet is waarschijnlijk broek 1, gevolgd door broek 3 en broek 4. Broek 5 vind ik niet zo leuk door het wijde model en broek 2 is te kleurrijk voor mij. De prijzen van de broeken vallen ook wel mee. De duurste is broek 4, hij is van Maison Scotch, maar toevallig is hij nu in de sale van €112,07 voor maar €56,04. De prijzen van de andere broeken variĆ«ren van 32 tot 55 euro. Wat nog steeds niet duur is voor een broek. Bloemetjesbroeken vind ik super vrolijk voor een frisse lente of zomerlook. Heerlijk makkelijk te combineren met een basic top en een paar sandaaltjes of hakken.

1 opmerking: