maandag 5 maart 2012

10 favorieten van We Heart It

Op dit moment heb ik maar liefst 7919 afbeeldingen geheart op weheartit.com, 7919! En ik vind ze allemaal nog even leuk. We heart ik vind ik echt een fantastische oplossing voor het opslaan van leuke afbeeldingen. Je heart een afbeelding en het komt op je profiel te staan. Daarnaast heeft het een geweldige zoekfunctie waarmee je zelfs je eigen foto's kan door zoeken op bepaalde tags. Als je love intypt op je eigen profiel krijg je ook alle afbeeldingen te zien die getaged zijn door jezelf of anderen met het woord love. Daarnaast neemt het geen ruimte in beslag op je computer. Alles staat simpelweg online. Vandaag mijn 10 favoriete afbeeldingen van dit moment. Daarnaast is er ook een mogelijkheid om zelf mappen te maken waarin je je afbeeldingen op kan slaan. Zo heb ik zelf mappen met de namen Love, Food, Girls, Friends, Flowers etc.
Visjes en Londen
Een lief stelletje, mooie bloemen, heerlijke gebakjes en alles waarop je
 je focus moet leggen, je geluk.

Een meisje, picknicken , mooie tekst en meisjes die elkaars haar vlechten.
Super zomers allemaal !







1 opmerking: