zondag 28 oktober 2012

Instagramming 3#

Tijd voor een nieuwe instagramming! Instagramming had ik bedoeld als een wekelijks artikel op mijn blog. Helaas moet ik bekennen dat dit me niet lukt. Ik maak te weinig foto's om echt een leuk artikel te maken. Vandaar dat het nu eens in de twee weken online komt staan. Vorige week, de week van 15 Oktober, moest ik helaas nog naar school. Gelukkig vielen wel veel lessen uit en was ik vrijdag al vrij. En dat betekende de Primark en Amsterdam! Ik ga altijd naar de Primark in Zaandam omdat ik het zo handig vind dat je daarna ook nog door kan reizen naar Amsterdam. Bij de Primark kocht ik weinig, een zwart blouseje en een paar sokken. In Amsterdam kocht ik ook niet veel, alleen wat bij de Hema Beauty wat jullie hier al hebben kunnen lezen. Mijn vakantieweek bestond echt uit bijkletsen met vriendinnen. We studeren allemaal aan verschillende scholen in verschillende steden en het is steeds moeilijker om elkaar te zien. In de vakantie plannen we altijd een middag of avond om iets leuks te doen. Zondag gingen we theeleuten en boer zoekt vrouw kijken. Gisteren was het tijd voor de eerste bloggers meeting in Leeuwarden. Het was heel erg gezellig en leuk. Tineke, Esther en Eliza waren erbij. Alle vier waren we van mening dat er zeker een vervolg moet komen! Het liefst ook met meerdere Friese bloggers, dus ben je een blogger uit het Noorden des Lands mail dan even naar ikhadyleaf@hotmail.com !

1. Toen ik bij de bushalte stond om naar school te gaan zag ik een regenboog. 2. Bepaalde lessen zijn zo saai, dat ik maar met mijn mobiel ga spelen 3. Vakantie! Meteen maar onderweg naar Zaandam & Amsterdam 4. Zo'n mooi hotel! Deze zie je meteen als je het station van Zaandam uitkomt

5. Mijn favoriete broodje van Bakkerij Bart, een bartje met Kip Kerrie en sla. 6. Theeleuten en boer zoekt vrouw kijken met vriendinnen, lekker burgerlijk! 7. Ik was zo blij toen ik zag dat er een nieuwe aflevering van Pretty Little Liars online stond! 8. De Nanny keek ik ook al toen ik klein was, ik vind het zo grappig!

9. Op de bloggersmeeting hebben we echt ontzettend veel koekjes gegeten! 10. En dit was mijn uitzicht toen ik naar huis toe fietste. De lucht was echt zo mooi, roze, geel, paars en blauw. Jammer genoeg kan je het niet zo goed op de foto zien :(

Hoe was jullie week?

Je kan me volgen op: Twitter | Bloglovin | GFC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten