zondag 14 oktober 2012

Instagramming 2

Tijd voor een nieuwe instagramming! Ik vind het nog steeds een fijne app. Ook al maak ik vooral foto's van mijn eten... iets wat een vreemde gewoonte vind ik zelf. Deze week is echt de herfst begonnen. We hebben zelf al meerdere paddenstoelen in de tuin. Helaas nog geen rood met witte stippen variant. Best jammer want die vind ik toch wel het mooiste. De herfst betekend ook weer het eten van stamppotten, snert en bruine bonen soep. Ook begin ik steeds meer in het school ritme te komen. Ik weet dat het wel wat lang heeft geduurd maar nu is het dan ook eindelijk zover. Serieus bezig met huiswerk en lekker vroeg in de bus zitten is niet echt mijn ding. Daarnaast ben ik ook weer bezig geweest met het veranderen van de lay-out van mijn blog. Als ik mijn lay-out veranderd heb vind ik hem een tijdje leuk en dan ben ik hem daarna echt helemaal zat. Binnenkort laat ik mijn zusje er eens na kijken, die studeert toch multi media design dus zij kan me vast wel helpen. Dus kijk mee naar mijn week! 

1. Maandagmorgen vroeg in de bus. Ik vind het maar niks! 2. Paddenstoelen, een teken dat de herfst nu ook echt is begonnen. 3. Na schooltijd breng ik zo nu en dan eens een bezoekje aan de Macdonalds met klasgenoten. 4. Stomme spelfout, in plaats van bewaken bekwaken, kwak, kwak kwak!
5. Skypen met een vriendin, die er toch wel erg vreemd uit zag... 6. Als ik me verveel ga ik even 'spelen' met mijn 168 pallette. 7. Bruien bonen soep, mijn lievelings winter food. En dat terwijl ik normale bruine bonen super vies vind. 8. In plaats van bruine bonen eet ik dan dus vaak wat anders, turks brood deze keer.

Hoe was jullie week?
Je kan me volgen via Twitter | Bloglovin | GFC 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen