dinsdag 3 juli 2012

H&M Juli/Augustus 2012

Voor het eerste sinds tijden vind ik dat de H&M met een hele leuke collectie komt. Ik kom wel vaak in de H&M, maar ik koop er echt heel weinig. Alleen wat lingerie en zo nu en dan wat van de beauty producten. Een aantal jaar geleden kocht ik bijna mijn gehele garderobe bij de H&M. Maar zoals ik al zei vond ik de laatste tijd de collecties niet zo leuk. Maar de nieuwe collectie? Wauw, wauw en wauw. Dat terwijl ik helemaal niet zo houd van kleurige kleding. Iets waar de nieuwe collectie juist weer wel uit bestaat. Toch vind ik het leuk. Mijn favoriet is de roze gebreide trui. Heel erg leuk op een spijker shortje maar ook bij een jeans of op een rok. Ook de accessoires zijn in de snoepkleurtjes gedompeld. Mijn favoriete accessoires zijn toch wel de twee gekleurde riempjes en de tas. Super leuk bij de roze gebreiden trui en een jeans. Een paar items zijn nu al in de winkels te koop. Zo heb ik een paar kledingstukken gespot op de Trend afdeling van de H&M in Groningen. Ook een paar kettingen heb ik al zien houden. En ja, ze zijn mooi! De rest van de kleding zal de komende maand(en) in de winkels komen te hangen.


















Bron: Nitrolicious

Geen opmerkingen:

Een reactie posten