dinsdag 12 juni 2012

Playlist: I love Rock 'n Roll

Ik ontdekte gisteren de blog van Annemerel, waar ze elke dinsdag een playlist met leuke liedjes samenstelt. Ontzettend leuk en meteen ook heel erg handig. Je hoeft niet speciaal op allemaal verschillende knopjes te drukken om de muziek te starten of geforceerd naar youtube filmpjes te kijken. Iets wat in mijn playlisten onder de naam 5x wel altijd moest. Nu dus niet meer. Ik ben ervan overtuigd dat het maken van een mixpod de oplossing is. Het lijkt me leuk om elke week een playlist samen te stellen van nieuwe nummers die ik ontdekt heb en van de nummers die ik die week zelf het meeste heb geluisterd.

Voor vandaag voornamelijk rock nummers, en dan ook nog uit de jaren 80. Zelf luister ik al jaren naar Guns 'n Roses, dit heb ik voornamelijk te danken aan mijn vader. Daarnaast vind ik Bruce Spingsteen  ook super, in de playlist is hij dan ook vertegenwoordigd met 3 nummers: Born in the USA, The River en Fire. Naast al de Amerikaanse en Engelse band zit er ook een oer-Hollandse band in mijn playlist, The Golden Earring. Mijn twee favoriete nummers van hun zijn natuurlijk ook vertegenwoordigd. De nummers uit de playlist zijn nummers die ik de hele dag door wel kan luisteren en meezingen [schreeuwen]. Ik hoop dat je ze leuk vind. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten