woensdag 13 juni 2012

Miley Cyrus verloofd

Ik moet toegeven dat ik wel een klein beetje 'geschokt' was toen ik las dat Miley Cyrus verloofd was met haar vriend Liam Hemsworth. Als ik door hem ten huwelijk was gevraagd had ik ook meteen ja gezegd hoor, hello hottie, alleen kan ik het zo niet vergelijken met mijn eigen leven. Allebeide komen we uit het jaar 1992, ik uit September en zij uit November. Allebei nog net geen 20 jaar, zij met haar vriend waarmee ze al drie jaar een relatie heeft en ik de eeuwige single. Ik ken genoeg mensen met lange relaties die op den duur samen gaan wonen, leuk, ik ben er helemaal voor. Als ik een vriendje en genoeg geld had en we wouden gaan samenwonen zou ik het meteen zonder aarzelen doen. Maar om nou meteen 'Yes, I do' te zeggen? Nee, niet voor mij. Waarschijnlijk komt dat ook omdat ik student ben, eerste jaars om precies te zijn. Hierna moet ik dus nog wel drie jaar studeren! En om nou getrouwd, student, huisvrouw zijn en waarschijnlijk ook nog een baan te hebben te combineren met elkaar lijkt me niet zo leuk. (Denk nou trouwens niet meteen dat ik elke donderdag, vrijdag en zaterdag in de kroeg doorbreng en verschillende cocktails achterover sla. Nee, voor een student ben ik juist saai.) Misschien als ik Miley's leventje had en al een paar miljoenen op mijn bank had staan, ik wel zou overwegen om te trouwen met mijn vriendje. Want ja, zou er eigenlijk nog meer in je leven zijn als je alles al zou hebben in je leventje, behalve een grote glimmende ring en een Liam Hemsworth voor altijd aan je zijde?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten