maandag 25 juni 2012

Mulberry Autumn/Winter 2012 Ad Campagne

Van al de bekende modehuizen vind ik toch wel dat Mullberry de kroon spant qua Ad Campaigns, want wooow, wat zijn ze weer mooi! Van de vorige wintercampagne ben ik in het bezit van een aantal kaarten met daarop de foto's van de Ads. Deze hadden ook een fantastische achtergrond. Ook deze keer zijn ze weer fantastisch. Model Lindsay Wixson speelt voor de derde keer de hoofdrol in de campagne. Dit keer samen met twee grote monsters, die mij op de een of andere manier heel erg doen denken aan Furbies. Enge harige Furbies dat dan weer wel. De furby- monsters zijn geïnspireerd op sprookjes en kinderverhalen. Wat ik zo knap aan de ads van Mulberry vindt is dat ze zorgen voor opvallende achtergronden maar tóch blijf je ook op het model letten. Het model valt niet weg. Fotograaf van deze briljante campagne is Tim Walker, een bekende Britse fotograaf. Lindsay draagt de nieuwste herfst/winter collectie samen met de bekende Mulberry tassesn: Alexa, Del Rey en Maisie. Mijn persoonlijke favoriete look is de oranje look. Ja, ook nadat we zo slecht hebben gespeeld blijf ik houden van oranje.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten