woensdag 2 mei 2012

Supertrash

Supertrash is een merk die ik de ene keer een fantastische collectie vind hebben en een andere keer is het totaal niet mijn smaak. Toen ik vandaag even de stad in was met een vriendin en in een winkel een super mooi cognac kleurig leren gilet zag met glinsterende stenen en kralen was ik ook verbaasd dat deze van de Supertrash was. Wauw, wat mooi! Maar helaas voor mijn portemonnee weer te duur, namelijk €139,95. Hierna moest ik toen ik thuis was wel even op de webshop van Supertrash zelf kijken om te kijken of ze nog meer leuke kleding in hun assortiment hadden. Het antwoord was : Ja, dat hebben ze zeker! Al snel had ik een lijstje met een aantal favorieten. De Thousandways dresses in verschillende kleuren en met verschillende designs vind ik erg leuk en grappig. Van een simpel shirt kan je allemaal verschillende jurken maken, van strapless naar met mouw, met tailleband of zonder. Ik vind het helemaal leuk! Mijn favorietenlijstje bestaat uit veel mooie crème kleuren, zwart, blauw en glitters!



De webshop vind je hier: klik.

1 opmerking:

  1. Supertrash heeft inderdaad heel veel verschillende dingen. De meeste vind ik zelf wel leuk. Alleen de prijzen zijn toch iets minder leuk..

    BeantwoordenVerwijderen