vrijdag 4 mei 2012

Asos Accessoires

Mijn favoriete online shop is Asos. Zelf bestel ik zo nu en dan eens wat, vooral omdat niemand hier dan in dezelfde kleding loopt en omdat ik alles zo leuk vind. Had ik genoeg geld gehad, dan had ik waarschijnlijk de hele online shop leeg gekocht. Jammer dat ik als arme student altijd 0,00 euro heb. Betaalbaar zijn zowel de kleding en de accessoires. Vooral de leuke accessoires zijn op dit moment zeer verleidelijk. Het leukste vind ik de kraagjes, bolhoedjes en de mooie hoofdbanden. Ook vind ik (voor in de winter) de Tulband echt heel erg mooi staan als je lang haar hebt. Daarnaast hebben ze ook heel erg leuke festival accessoires in allemaal vrolijke kleuren en met leuke printjes. De populaire haircuffs zijn ook hier te vinden in verschillende formaten in in verschillende kleuren. Zelf heb ik in de collage een hele simpele toegevoegd maar ze hebben er ook een paar met 'stekels' en allemaal andere vormen. De clutch vind ik heel erg leuk omdat hij zo simpel is. Helaas is hij wel vrij prijzig.
Klik op de afbeelding voor een vergroting.

1 opmerking: