woensdag 18 april 2012

Oscar de la Renta Bridal Spring 2013

Daar komt de bruid, daar komt de bruid moet Oscar de la Renta wederom hebben horen zingen. Hij heeft namelijk alweer een prachtige nieuwe bridalwear collectie gemaakt. De show werd gestart en geĆ«indigd met opvallende rode jurken. Tussendoor werden ook de traditionele witte jurken geshowd maar ik moet zeggen dat ik de rode er wel tussen uit vind spatten. Ook werd er gebruik gemaakt van blauw, something old, something new, somthing borrowed and something blue? De collectie doet me een heel klein beetje denken aan Victor & Rolf. Dit waarschijnlijk omdat Oscar in deze nieuwe collectie veel gebruik heeft gemaakt van Tule. Waardoor de collectie een echte Cinderella vibe kreeg.
Mijn favoriete jurk uit de collectie is de jurk die je rechtsboven ziet staan.
De bruidsmeisjes, midden en links vind ik het leukst.

Afbeeldingen : Style Ite

Geen opmerkingen:

Een reactie posten