vrijdag 13 april 2012

Kruidvat 1 + 1 gratis op make-up

Ik ben wel een beetje trots op mezelf, een beetje trots omdat ik me niet compleet heb laten gaan bij de geweldige 1+1 gratis actie op make-up van de Kruidvat. Gisteren nadat ik het bericht had gelezen had ik in mijn hoofd al een lijstje van producten gemaakt die ik nog wel eens zou willen hebben.Van mascara's tot foundations naar lipsticks en nagellak. En dat terwijl je een arme student bent en moet letten op je geld. Toch stond ik vandaag al om 9.00 voor de winkel. Ik nam maar 4 producten mee naar huis. In totaal was ik €16,00 kwijt. Iets wat ik een uitstekende prijs vind voor twee Rimmel Wake me up foundations, een Catrice lipstick en  een Essence concealer. Ik kon gelukkig de verleiding weerstaan van de Maybelline The Colossal Volum’ Express Cat Eyes Mascara. Dit omdat ik nog tig mascara's thuis heb liggen die ik nog niet gebruikt heb. Een beetje zonde om mijn geld dan uit te geven aan producten die ik thuis wel heb, ook al zijn ze nu zo verleidelijk goedkoop. 
Zoals ik al genoemd heb heb ik twee Rimmel Wake me Up foundations gekocht. Deze maand zat er een tester in de Glamour en hoewel die meestal niet mijn kleur zijn was dat deze keer wel het geval. Alleen ben ik nogal cheap-ass aangelegd, en vind ik €13,00 te duur voor een foundation hoe fijn hij ook is. Maar als er dan eens een geweldige actie voorbij komt, zoals de helft voor de prijs of een actie van 1+1 gratis, dan wil ik wel geld uitgeven aan een 'duurdere' foundation.
Rimmel Wake me Up foundation met SPF 15 in de kleur 201 Classic Beige

De concealer kocht ik samen met een vriendin nadat we besloten hadden dat we die wel echt nodig hadden. Allebei waren we niet bekend met de concealers die de Kruitvat verkoopt. Allebei kopen we ze bij de Hema maar de 1+1 actie lokte ons naar de Kruidvat [ mij dus voor de tweede keer]. Omdat we allebei hopeloos blut zijn wouden we een goedkope concealer. Of de Catrice of de Essence zou het worden. Allereerst hadden we de concealer van de Catrice in onze handen, helaas waren er geen testers dus konden we ook onze kleur niet bepalen. Van de Essence waren die nog wel aanwezig, en daarom hebben we die van de Catrice ingewisseld voor een concealer van Essence. Allebei hebben we 01 Soft Beige gekocht. 

 Daarnaast kochten we allebei, in een soort van opwellig een lipstick van de Catrice. Het is de Ultimate Colour 080 My Red Card. Zelf vind ik het een super mooie rode kleur. Vaak vind ik rode lipstick soms meer naar oranje neigen, maar deze is echt heel mooi rood. Zeker een nieuwe favoriet.
Very Pretty!
Ook morgen is deze actie nog geldig bij de Kruidvat, ik zeg inslaaaaaaan!

Hebben jullie iets gekocht bij de Kruidvat? Zo ja, wat hebben jullie gekocht?

Ik ben te volgen op Twitter

4 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes ! Vooral de lipstick is pretty =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes! Wat vind jij van Colourblocking? http://maximesieta.tk

    xoxo
    Maxime Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke aankopen! Ik ga morgen even bij de Kruidvat kijken!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik was zo blij dat ik dit nog op tijd wist!
    Gister snel langs de Kruidvat geweest voor nagellakjes haha!

    BeantwoordenVerwijderen