maandag 12 maart 2012

My Week

My week is een nieuwe weekly post die ik ga doen. Ik zie ze vaak voorbij komen op andere blogs en het leek me heel erg leuk om zelf ook te doen. Gewoon een super simpel foto dagboek van jezelf. Deze week heb ik eigenlijk niet zo heel erg veel bijzonders gedaan. Ik ben naar school geweest, heb met vriendinnen afgesproken en ben de stad in geweest. Saaaai! Haha,  op dit moment is het ook een beetje onmogelijk voor me om foto's te maken, ik heb namelijk ontzettend last van mijn rug. Ik heb er zelfs als een smeerseltje op gedaan, maar of dat wil helpen... dat het stinkt is 1 ding dat zeker is. Daarnaast geniet in de afgelopen twee dagen vooral van het weer, heerlijk die zon! 
Paaseitjes!

Gratis bonbons bij onze bestelling, lekker!
Van een vriendin van mijn moeder krijg ik altijd tijdschriften uit Engeland. Deze keer de Instyle, Marie Claire en de Red.

Broodje aardbei, zo lekker!
Ja, hij is er weer! De zon! Nu nog warmere temperaturen en we kunnen de jurkjes en rokjes weer aan.

De koude methode tegen rugpijn... brrr





Mijn 'kantoor' :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten