dinsdag 13 maart 2012

Blommen.

Deze drie items van de H&M vind ik zo leuk. Dat ze ook populair bij anderen zijn kan ik wel merken. Ik was vandaag in de H&M in Groningen en er waren alleen nog maar broeken in maat 44 en 46. Helaas, beide niet mijn maat. Ook in Leeuwarden liep ik hem mis, weer was mijn maat uitverkocht.Wel waren ze daar nog in de andere maten (34, 36, 38, 42, 44 en 46). Dan maar de webshop proberen. Ik had hem in mijn mandje... en toen was hij ineens uitverkocht!  

De blouse vind ik ook heel erg leuk. Makkelijk voor in de zomer en lekker luchtig. Daarnaast is er ook nog een bijpassende blazer, deze is van de Trend lijn terwijl de blouse en de broek van de gewone lijn is. 
De stof van de broek was wel heel erg dun, iets wat je nu nog net niet kan dragen. Maar heerlijk is op warmere dagen in de lente of zomer. 

Prijzen:
Broek:  €14,95
Blouse: €19,95
Blazer:  €49,95

Afbeeldingen hier en hier

1 opmerking: