donderdag 1 maart 2012

Forever 21 naar Amsterdam

Er zijn weer nieuwe geruchten in Fashion Nederland. Deze keer gaat het om de winkelketen Forever 21. Gefluisterd wordt dat deze zich naast de rumoured vestiging in Den Haag ook een plekje zal krijgen in de Kalverstraat in Amsterdam. In ieder geval dit is wat Fashion.blog.nl uit betrouwbare bron heeft vernomen. En wij willen het maar wat graag geloven. Rond de zomer zullen de deuren opengaan van het nieuwe pand, dat Kalverstraat nummer 13, 15 en 17 zal bezetten.


Op dit moment zitten in het nieuwe Forever 21 pand nog drie winkels, een outlet, de Footlocker en een Cafe Moda. Zij zullen in de zomer uit het pand moeten gaan om plaats te maken voor de nieuwe Forever 21.  Daarnaast hopen ze naast Amsterdam ook nog een vestiging te openen in Rotterdam en Utrecht. We like!

Zelf heb ik nauwelijks ervaringen met de Forever 21, alleen een kleine sneak-peek toen ik met school in Antwerpen was en That's It. Maar ik ben enthousiast. In de online store kan ik zo een tiental items benoemen die wel bij mij in de kast mogen hangen. 


Afbeelding: We heart it


Geen opmerkingen:

Een reactie posten