vrijdag 16 maart 2012

Exclusieve Conscious lijn van de H&M

Dromen we niet allemaal wel eens om als superster op een red carpet te staan met een super chique jurk aan? H&M maakt dit mogelijk met de nieuwe exclusieve Conscious lente lijn voor 2012. De nieuwe collectie is zelfs al op de Red Carpet te zien geweest. Zo zijn Amanda Seyfried (Mamma Mia & Dear John), Kristin Davis (Sex and the City) en Michelle Williams (Brockback Mountain) al gespot in de nieuwe Concious lijn. Een klein minpuntje is wel dat de kleding maar in 100 winkels in heel de wereld worden verkocht. Mijn persoonlijke favoriet is de creamy witte jurk, waarvan maar 1000 exemplaren van worden verkocht. De jurken gaan daarom ook niet weg voor het bedrag wat je voor een gewone H&M neertelt, nee, aan sommige jurken hangt een prijskaartje van €299. Ach ja, enige exclusiviteit is natuurlijk wel geboden, je wilt per slot van rekening niet in dezelfde jurk worden gespot...

Mijn twee persoonlijke favorieten, vooral de jurk links vind ik erg mooi.


Ook de Neon trend is in deze lijn terug te vinden. 
Bloemen zijn ook vertegenwoordigd.
Pretty

Een mantelpakje, ook erg leuk!

1 opmerking:

  1. Dat kort gele neon jurkje met open rug vind ik suuuuuuuuuuuper! Als die goed meevalt in prijs wil ik die misschien wel gaan halen. Ik heb het geluk dat ik in Brussel studeer en daar hebben ze die Conscious collectie meestal wel ;) !

    BeantwoordenVerwijderen