vrijdag 23 november 2012

Vogue December Gift Issue

Elke maand als de donderdag is aangebroken wanneer de nieuwste Vogue weer is te krijgen koop ik hem bij de Bruna. Het is bijna een soort ritueel geworden. S'morgens vroeg als ik met mijn bus het station van Leeuwarden op rijd heb ik maar één ding in gedachten: 'Ik moet de Vogue kopen'. Vandaag lagen er echter twee soorten Vogue's in het schap bij de Bruna. De 'normale' versie en ééntje die ingepakt was in pakpapier met een leuk Vogue printje! Geweldig voor Sinterklaas of Kerst! Abonnees krijgen sowieso de Vogue met de gift verpakking. Niet-Abonnees kunnen de Vogue scoren bij de Bijenkorf, Ako of de Bruna. Nog een heel erg leuk detail aan deze Vogue is dat éindelijk onze Doutzen op de cover staat. Daarnaast geeft ze natuurlijk ook een interview. Ook Nigella Lawson, Kylie Minogue en Keira Knightley zijn in dit nummer vertegenwoordigd. Allebei de versies zijn te koop voor €5,95!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten